miercuri, 11 august 2010

Constantin Cojocaru. Răspuns la scrisoarea lui Ioan Roșca

Vă rog să citiți acest text selectat de mine, în speranța că vă poate interesa.
Cu prietenie, Dan Culcer

Constantin Cojocaru. Răspuns la scrisoarea lui Ioan Roșca
Domnule Rosca,
1. Trebuie sa spunem vizitatorilor acestui site ca ne-am cunoscut personal, ca ne-am intalnit de mai multe ori, ca ne-am prezentat unul altuia, cu multe detalii, ideile si opiniile.
2. Eu cred ca am prezentat cu multa claritate modul in care PROIECTUL PENTRU ROMANIA, la baza caruia este asezata LEGEA COJOCARU, va schimba, din temelii, economia si societatea romanesaca.
Desigur, ca orice lucru creat de om, si PROIECTUL PENTRU ROMANIA, poate fi completat, modificat, imbunatatit.Am cerut si cer, in continuare, idei si propuneri in acest sens.
3. Nu vad de ce trebuie sa ma descotorosesc eu, sau sa ne descotorisim noi, adeptii PROIECTULUI PENTRU ROMANIA, de populismul jegos promovat de OTV si Dan Diaconescu. Este treaba lor. Sa se descotoroseasca ei.
De ce trebuie sa scap eu, sau sa scapam noi de “aceasta intoxicare”? Sa scape cei care se intoxica, sau se lasa intoxicati.
4. Inca o data. Obiectivul fundamental al PROIECTULUI PENTRU ROMANIA il reprezinta RESTABILIREA DREPTURILOR DE PROPRIETATE ALE ROMANILOR asupra capitalurilor si veniturilor create prin munca lor. Acesta este SCOPUL. Nu “redistribuirea”, “compensarea”, “impozitarea” etc, ci PROPRIETATEA. Fara ea nu se poate face nimic, nu se poate construi nimic TRAINIC. Nici justitie, nici nimic altceva.
Atata timp cat marea majoritate a capitalului nu se va afla in proprietatea marii majoritati a romanilor – clasa mijlocie – nu vom avea nici democratie, nici justitie, nici pedepsirea celor vinovati de crimele savarsite impotriva poporului roman in ultimii 60 de ani. De ce este asa de greu de inteles acest adevar fundamental?
5. Ce “garantii” si “mecanisme de asigurare a corectitudinii” au avut improprietaririle taranilor romani din deceniile 3 si 5 ale secolului trecut? A existat, pur si simplu, vointa politica de a face. Exact asta ne trebuie si acum. Ceea ce si avem. Eu si cei care sunt si vor fi alaturi de mine.
6. LEGEA COJOCARU nu are nevoie de noi prevederi “care sa faca imposibila coruptia pe baza ei”. Astfel de prevederi sunt continute in proiectul pentru revizuirea Constitutiei (Varianta Cojocaru), ca si in celelalte proiecte de legi cuprinse in PROIECTUL PENTRU ROMANIA.
C Cojocaru
Răspunde august 10, 2010 la 7:48 pm
Se pot consulta si paginile dedicate analizei Tranziției/Restaurației de către Ioan Roșca pe situl său Piata Universitatii

Niciun comentariu: