sâmbătă, 7 august 2010

Brandul de tara si turismul. Jaful din banul public?

Vă rog să citiți acest text selectat de mine, în speranța că vă poate interesa.Cu prietenie, Dan Culcer

Romanii pleaca din tara disperati de crimele guvernarii PDL-iste ,iar familia Basescu Traian,complice la jaful banului public european?

Iata dovada (??):

"Artistii care au „acompaniat“ brandul de tara, impresariati de „ginerele“ presedintelui.Giovanni Francesco, se pare viitorul sot al Ioanei Basescu, este organizatorul secret al spectaco­lelor de lansare a brandului turistic. Sumele platite artistilor sunt confidentiale. Acestia au recunoscut ca au semnat contracte cu o firma apartinand lui Giovanni Francesco
Ministerul condus de Elena Udrea a incredintat organizarea evenimentelor de prezentare de brand de la Shanghai lui Giovanni Francesco (foto), omul prezentat de mass-media ca fiind viitorul ginere al presedintelui tarii. Giovanni neaga ca ar fi avut vreo legatura cu festivitatea din China, dar este contrazis chiar de declaratiile artistilor. Ei afirma ca au incheiat contracte cu o firma detinuta de Giovanni Francesco si ca tot el este „finantatorul“. De unde are bani pentru asa ceva prietenul fiicei presedintelui este, deocamdata, o mare enigma.
Artistii care au participat la lansarea brandului turistic al Romaniei au fost contractati nu de ministerul de resort, ci de firma lui Giovanni Francesco, iubitul oficial al Ioanei Basescu. Pe langa faptul ca a fost intermediar pentru a mai lua un comision consistent din bani publici, prietenul Ioanei Basescu nu a virat banii artistilor nici pana in prezent, promisi­unea fiind ca atunci cand vor urca pe scena vor avea banii. Artistul Nicolae Voiculet, care a concertat cu ocazia lansarii brandului turistic la Shanghai, a declarat pentru „Financiarul” ca nu a fost angajat de minister pentru acest eveniment, contractul fiind semnat pe o firma apartinand lui Giovanni Francesco. „Valoarea contractului pentru evenimentul de la Shanghai a fost mai mica cu aproximativ 40%-50% fata de unul obisnuit.” A mai precizat, ca in medie, onorariul pentru un concert desfasurat in strainatate este de peste 10.000 de euro. Artistul a fost acom­pa­niat la Shanghai de cinci muzicieni. Gheorghe Zamfir, unul dintre cei mai mari muzicieni ai Romaniei, a precizat pentru „Financiarul” ca onorariul nu a fost la nivelul sau si nici la nivelul eveni­men­tului. De asemenea, Lucian Mitrea, im­pre­sa­rul si sotul Andreei Banica, a con­fir­mat ca nu a fost contractat de minister, firma cu care a incheiat contractul fiind a lui Giovanni Francesco. „Fiind protejat de clauze de confidentialitate nu va pot spune valoarea contractului”, a declarat Lucian Mitrea.
Lucru impreunat

Ca orice lucru romanesc, si acest eve­niment a fost organizat pe bucatele. Eve­nimentul de lansare a brandului tu­ris­tic a fost organizat pe de o parte de Mi­nis­terul Afacerilor Externe si, pe alta parte, de MDRT. In programul MDRT artistii au fost contractati printr-o firma a lui Giovanni Francesco, asa cum re­iese din de­claratiile lui Lucian Mitrea, Gheor­ghe Zamfir si Nicolae Voiculet. Pe de alta par­te, ceilalti artisti, formatii de mu­zica populara si renumitii rapsozi Grigore Lese si Damian Draghici au fost con­trac­tati direct de MAE printr-o pro­ce­dura in­ter­na. „Noi nu am apelat la ser­viciile ni­manui. Am facut o lista cu artisti la ser­vi­ciul de specialitate si au fost alese ca­teva formatii si personalitati repre­zentative pentru Romania. Va pu­tem da mai multe detalii despre ono­ra­rii si pro­ce­duri daca ne formulati o ce­rere scrisa”, a precizat telefonic Ga­rofita Porav.

Giovanni Francesco neaga orice im­plicare in aceasta afacere si spune ca sunt simple speculatii. „Nu este nimic ade­varat. Poate am fost acolo ca simplu tu­rist, dar nu are nicio legatura cu ar­tistii... eu nu impresariez pe nimeni, deci nu am ce comision sa iau. Sa aduca ci­neva un contract in care apar eu sau fir­mele mele care sa fi facut acest eve­ni­ment. Nu am negat ca am avut con­tracte pentru evenimente cu alte au­to­ri­tati, dar nu este cazul acum”, explica Giovanni Francesco.

Firmele lui Giovanni

„Ginerele” presedintelui este actio­nar la trei societati cu activitate in do­me­niul artistic, fiind asociat cu Lucian Mi­trea, sotul Andreei Banica si impresar al acesteia, in firma Music Channel SRL. In momentul de fata, Giovanni Fran­ces­co mai este actionar la Music Events Pro­duction SRL, alaturi de Lucian Stefan Mitrea, cu jumatate din actiuni fiecare. La Music Channel SRL, Francesco Gio­vanni are 45% din firma alaturi de RCS&RDS (50%) si de George Ma­gu­rea­nu-Poptean (5%). Iubitul Ioanei Basescu mai are in proprietate compania No Limit Management (100%) care se ocupa de „ac­tivitati de inchiriere si leasing cu alte ma­sini, echipamente si bunuri tan­gi­bi­le”, iar la inceputul anului 2009 a de­cla­rat la Registrul Comertului ca a cedat ac­tiunile de la firma Alliance In­ter­na­tional SRL in favoarea companiei Sodo Migliori Romania SRL, reprezentata de ac­tionarii Marian Mihart si Alessandro Amato.

De la ora 13.30 si pana la inchiderea editiei nu am primit niciun punct de vedere din partea MDRT deoarece se facuse prea tarziu si nu mai avea cine sa documenteze informatiile solicitate.
Din 35 de milioane de vizitatori, doua milioane au ales Romania

Pavilionul Romaniei la EXPO 2010 Greenopolis a fost vizitat pe parcursul celor trei luni de la deschiderea Expozitiei Mondiale de la Shanghai de 2.150.000 de persoane.

Vizitatorul cu numarul 2.000.000 la Pavilionul Romaniei a fost inregistrat la 24 iulie. Han Liang, un tanar in varsta de 36 de ani, de langa Shanghai, a castigat, alaturi de familia sa, o vacanta in Romania. EXPO 2010 are, in medie, peste 400 de mii de vizitatori pe zi, iar pana la 1 august s-au inregistrat, in total, 35.178.600 de vizitatori."(sursa Financiarul.ro)

http://www.financiarul.com/articol_48878/artistii-care-au-acompaniat-brandul-de-tara-impresariati-de-ginerele-presedintelui.html

Niciun comentariu: