Rog să mi se comunice direct dar și public poziția oficială a Președintelui României în acest domeniu. Dată fiind natura situației și caracterul ei de urgență, solicit un răspuns urgent, care să țină seama de aceste precizări.
Cu stimă, Dan Culcer
Art. 4 lin L. 112/2006 – privind Azilul în România
„Accesul la procedura de azil. Autorităţile competente asigură accesul la procedura de azil oricărui cetăţean străin sau apatrid, AFLAT PE TERITORIUL ROMÂNIEI ORI LA FRONTIERĂ, din momentul manifestării de voinţă, exprimată în scris sau oral, din care să rezulte că acesta solicită protecţia statului român, cu excepţia situaţiilor prevăzute expres de prezenta lege.”
Astfel încât, admiterea voluntară și necondiționată a cotei de refugiați care S-AU PREZENTAT PE TERITORIUL Germaniei și au solicitat ACOLO drepturile de azilanți, constituie o încălcare FLAGRANTĂ A LEGISLAȚIEI ÎN DOMENIU din România.
Astfel încât, admiterea pe teritoriul României a celor 1700 de azilanți, plus cei 4646, sau cei 6937, sau câți or mai fi, echivalează CU STRĂMUTAREA SAU COLONIZAREA PE TERITORIUL ROMÂNIEI A UNEI POPULAȚII STRĂINE, încălcându-se astfel prevederile art. 3, alin (4) din constituția României. Funcție de aceste argumente faptice și juridice, Președintele țării, primul-ministru și membrii CSAT, care vor admite această redislocare a unor azilanți ce au formulat cerere PE TERITORIUL GERMANIEI, se fac vinovați de săvârșirea infracțiunii de Înaltă Trădare, (art. 398 C.p), cu raportare la art. 394 C.p. Mai trebuie de precizat că suspendarea de facto a Acordului de la Dublin, privind procedura de solicitare și acordare a azilului, a fost determinată EXCLUSIV DE COMUNICATUL Oficiului Federal pentru Migrație și Refugiați din Germania, care, la data de 24 august 2015, a precizat într-un comunicat că Germania va acorda azil tuturor refugiaților care se vor prezenta pe teritoriul german.
Astfel încât, considerând că acțiunea BAMF (Bundesamt für Migration und Flüchtlinge), direct responsabil pentru caducitatea de facto a Acordului de la Dublin, NU POATE constitui un motiv temeinic pentru suspendarea și / sau încălcarea Legilor în domeniul migrației și a Constituției Statului Român.
(Sursa argumentației http://ioncoja.ro/amestecate/ce-spune-legea/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+ioncoja+%28Ion+Coja%29
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu